Chladič pravý Yamaha YZ 250 2002-
Chladič motora pravý s použitím pre Yamaha YZ 250 od roku 2002- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič pravý Yamaha YZ 450F 2007-2009, WR 450F 2007-2012
Chladič motora pravý s použitím pre Yamaha YZ 450F od roku 2007-2009, WR 450F od roku 2007-2012 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič pravý Yamaha YZF 250/450 2014-
Chladič motora pravý s použitím pre Yamaha YZF 250/450 od roku 2014- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
QTECH Chladič motora KTM SX 125 98-06, SX 250 98-07, EXC 125-300 98-07, EXC 250 RACING 4T 02-07 pravý
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om
Zap technix Chladič pravý Husqvarna 125-350, KTM 125-350 2016-2018
Odolná hliníková konštrukcia (zváraná), všetky parametre totožné s originálnym dielom.
ZAP TechniX Chladič pravý Husqvarna FC 250-450 2014-2015, KTM 250- 505 SX-F/XC-F 2007-2015
Popis Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om
Chladič pravý Honda CRF 250 2016-2017
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
Chladič pravý Honda CRF 250 2014-2015
Chladič motora pravý s použitím pre Honda CRF 250 od roku 2014- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič pravý Honda CRF 250 R 04-09
Odolná hliníková konštrukcia (zváraná), všetky parametre totožné s originálnym dielom.
Chladič ľavý Suzuki RM-Z 450 2008-2017, RMX 450Z 2010-2019
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
QTECH CHLADIČ PRAVÝ [218*118*40], Q-TECH
Odolná hliníková konštrukcia (zváraná), všetky parametre totožné s originálnym dielom.
QTech Chladič Ľavý/Pravý YAMAHA YZ 85
Odolná hliníková konštrukcia (zváraná), všetky parametre totožné s originálnym dielom.
Chladič pravý Suzuki RM-Z 450 2008-2017, RMX 450Z 2010-2019
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
QTECH Chladič KAWASAKI KX 450F 2016- (pravý)
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om Súčasťou chladiča je aj jeho uzáver (1,3 bar).
Zap technix Chladič pravý Honda CRF 450 2009-2012
Chladič motora pravý s použitím pre Honda CRF 450 od roku 2009-2012 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť.
Zap technix Chladič pravý Honda CRF 450 2015-2016
Chladič motora pravý s použitím pre Honda CRF 450 od roku 2015-2016 Vyrobené z pevného hliníka, jadro chladiča je dvojvrstvové 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť.
Chladič pravý Kawasaki KXF 450 2012-
Chladič motora pravý s použitím pre Kawasaki KXF 450 od roku 2012- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič pravý KTM SX 125/250 1998-2006, EXC 125-300 1998-2007
Chladič motora pravý s použitím pre KTM SX 125/250 od roku 1998-2006, EXC 125-300 od roku 1998-2007 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič pravý Suzuki RM 250 2001-2008
Chladič motora pravý s použitím pre Suzuki RM 250 od roku 2001-2008 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič pravý Suzuki RMZ 450 2008-2010
Chladič motora pravý s použitím pre Suzuki RMZ 450 od roku 2008-2010 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
ZAP TechniX Chladič ľavý Honda CRF 250R 2018-2021
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40 mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje sú zvárané TIG-om.
ZAP TechniX Chladič pravý Honda CRF 250R 2018-2019
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40 mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje sú zvárané TIG-om.
predošlá strana | zobrazujem 97-120 / 9593 | nasledujúca strana |