Chladič ľavý Suzuki RMZ 250 2010-2012
Chladič motora ľavý s použitím pre Suzuki RM 250 od roku 2010-2012 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič ľavý Yamaha YZ 250 2002-
Chladič motora ľavý s použitím pre Yamaha YZ 250 od roku 2002- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Zap technix Chladič pravý Honda CRF 450 2013-2014
Chladič motora pravý s použitím pre Honda CRF 450 od roku 2013-2014 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič pravý Kawasaki KXF 250 2009-2010
Chladič motora pravý s použitím pre Kawasaki KXF 250 od roku 2009-2010 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
QTECH Chladič pravý Kawasaki KXF 250 2011-2016
Chladič motora pravý s použitím pre Kawasaki KXF 250 od roku 2011-2016 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
ZaP TechniX / Qtech Chladič pravý Suzuki RMZ 250 2010-2012
Chladič motora pravý s použitím pre Suzuki RMZ 250 od roku 2010-2012 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
QTECH CHLADIČ YAMAHA YZ 125 05-19
Odolná hliníková konstrukce (svařovaná), veškeré parametry totožné s originálním dílem.
Chladič pravý Suzuki RMZ 250 2013-
Chladič motora pravý s použitím pre Suzuki RMZ 250 od roku 2013- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič pravý Yamaha YZ 250F 2007-2009
Chladič motora pravý s použitím pre Yamaha YZ 250F od roku 2007-2009 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič pravý Yamaha YZ 450F 2010-2013
Chladič motora pravý s použitím pre Yamaha YZ 450F od roku 2010-2013 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
ZAP TechniX Chladič motora ľavý KTM, HUSQVARNA, GAS GAS 2019-2023
Lepší chladiaci výkon vďaka špeciálnej technológii rebier - Ideálne pre motory s vysokým tepelným zaťažením - Ručne zvárané, leštené a tlakovo skúšané - Možno nahradiť priamo chladičom originálneho vybavenia
Zap Technix Chladič motora pravý KTM SX-F 250-450 4T 19-22, EXC-F 20-23, HUSQVARNA FC 19-22, FE 20-23, GAS GAS 4T 21-23
Lepší chladiaci výkon vďaka špeciálnej technológii rebier - Ideálne pre motory s vysokým tepelným zaťažením - Ručne zvárané, leštené a tlakovo skúšané - Možno nahradiť priamo chladičom originálneho vybavenia
QTECH Chladič ľavý KTM 400/450/525 SX 2003-2006, EXC 2003-2007 (257x118x40)
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om
QTECH Chladič KAWASAKI KX 450F 2016- (ľavý)
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om
Qtech/ZAP TechniX Chladič pravý YAMAHA
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
Zap technix Chladič ľavý Honda CRF 450 2005-2008
Chladič motora ľavý s použitím pre Honda CRF 450 od roku 2005-2008 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť.
Zap technix Chladič ľavý Honda CRF 450 2009-2012
Chladič motora ľavý s použitím pre Honda CRF 450 od roku 2009-2012 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť.
Zap technix Chladič ľavý Honda CRF 450 2013-2014
Chladič motora ľavý s použitím pre Honda CRF 450 od roku 2013-2014 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
ZAP Chladič ľavý Honda CRF-X 450 2005-
Chladič motora ľavý s použitím pre Honda CRF-X 450 od roku 2005- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič ľavý Suzuki RMZ 250 2013-
Chladič motora ľavý s použitím pre Suzuki RMZ 250 od roku 2013- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
ZAP Chladič ľavý Suzuki RMZ 450 2008-2010
Chladič motora ľavý s použitím pre Suzuki RMZ 450 od roku 2008-2010 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič ľavý Yamaha YZ 450F 2007-2009, WR 450F 2007-2012
Chladič motora ľavý s použitím pre Yamaha YZ 450F od roku 2007-2009, WR 450F od roku 2007-2012 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič ľavý Yamaha YZ 450F 2010-2013
Chladič motora ľavý s použitím pre Yamaha YZ 450F od roku 2010-2013 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič pravý Kawasaki KXF 450 2010-2011
Chladič motora pravý s použitím pre Kawasaki KXF 450 od roku 2010-2011 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
predošlá strana | zobrazujem 73-96 / 9593 | nasledujúca strana |