Chladič ľavý Honda CRF 250 2016-2017
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
ZAP TechniX / Qtech Chladič ľavý Yamaha YZ 250F 2010-2013
Chladič motora ľavý s použitím pre Yamaha YZ 250F od roku 2010-2013 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič ľavý Honda CRF 250 2010-2013
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
Chladič pravý Honda CRF 250 2010-2013
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
Chladič ľavý Honda CRF 250 R 04-09
Odolná hliníková konštrukcia (zváraná), všetky parametre totožné s originálnym dielom.
Chladič motora KTM SX/SX-F 16-18, EXC/EXC-F 17-18, XC/XC-W, Husqvarna FC/TC 16-18, FE/TE 17-18
yrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om
Chladič motora KTM 450 EXC-F/SX-F 2016-2018, Husqvarna FC/FE 450/501 2016-2018 pravý
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om
Zap technix Chladič ľavý Honda CRF 450 2015-2016
Chladič motora ľavý s použitím pre Honda CRF 450 od roku 2015-2016 Vyrobené z pevného hliníka, jadro chladiča je dvojvrstvové 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť.
Chladič ľavý Yamaha YZ 250F 2007-2009
Chladič motora ľavý s použitím pre Yamaha YZ 250F od roku 2007-2009 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič ľavý Yamaha YZF 250/450 2014-
Chladič motora ľavý s použitím pre Yamaha YZF 250/450 od roku 2014- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
QTECH CHLADIČ ĽAVÝ [280*118*40], Q-TECH
Odolná hliníková konštrukcia (zváraná), všetky parametre totožné s originálnym dielom.
ZAP TechniX / Qtech Chladič pravý Yamaha YZ 250F 2010-2013
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
QTECH Chladič ľavý Kawasaki KXF 450 2006-2007
Odolná hliníková konštrukcia (zváraná), všetky parametre totožné s originálnym dielom.
QTECH Chladič pravý Kawasaki KXF 450 2006-2007
Odolná hliníková konštrukcia (zváraná), všetky parametre totožné s originálnym dielom.
Qtech/ZAP TechniX Chladič ľavý YAMAHA YZF
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
Qtech/ZAP TechniX Chladič KTM
Odolná hliníková konstrukce (svařovaná), veškeré parametry totožné s originálním dílem.
Chladič ľavý Honda CRF 250 2014-2015
Chladič motora ľavý s použitím pre Honda CRF 250 od roku 2014- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
QTech Chladič ľavý/pravý SUZUKI
Odolná hliníková konštrukcia (zváraná), všetky parametre totožné s originálnym dielom.
Chladič ľavý Kawasaki KXF 250 2009-2010
Chladič motora ľavý s použitím pre Kawasaki KXF 250 od roku 2009-2010 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
QTECH Chladič ľavý Kawasaki KXF 250 2011-2016
Chladič motora ľavý s použitím pre Kawasaki KXF 250 od roku 2011- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič ľavý Kawasaki KXF 450 2010-2011
Chladič motora ľavý s použitím pre Kawasaki KXF 450 od roku 2010-2011 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič ľavý Kawasaki KXF 450 2012-
Chladič motora ľavý s použitím pre Kawasaki KXF 450 od roku 2012- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič ľavý KTM SX 125/250 1998-2006, EXC 125-300 1998-2007
Chladič motora ľavý s použitím pre KTM SX 125/250 od roku 1998-2006, EXC 125-300 do roku 1998-2007 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Chladič ľavý Suzuki RM 250 2001-2008
Chladič motora ľavý s použitím pre Suzuki RM 250 od roku 2001-2008 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
predošlá strana | zobrazujem 49-72 / 9593 | nasledujúca strana |