AXP Výstuže chladičov Honda CR 250F 2022-, CR 450F 2021-
Chrániče chladiča Honda CRF250R / CRF450R. Hmotnosť: 1,1 kg. Vyrezané zo 4 mm hrubého hliníkového plechu a ľahké, pripevnené na troch bodoch, dva vpredu a jeden vzadu. Tento dizajn chráni vaše radiátory zboku v prípade pomalých pádov, ale tiež zabraňuje ich spätnému pohybu v prípade nárazov pri vysokej rýchlosti. Ochranný kryt je dodávaný pre obe strany so všetkým potrebným hardvérom pre montáž. POZNÁMKA: Naša výstuž chladiča vám umožní minimalizovať poškodenie. Prípadná deformácia vašich radiátorov nie je zaručená
Zap technix Chladič pravý Honda CRF 450 2005-2008
Chladič motora pravý s použitím pre Honda CRF 450 od roku 2005-2008 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Zap technix Chladič ľavý Honda CRF 450 2017-2020
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
Zap technix Chladič pravý Honda CRF 450 2017-2020
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
ZAP TechniX Chladič Ľavý/Pravý Husaberg 2013-2014, Husqvarna 2013-2016, KTM 2008-2016
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om
ZaP TechniX Chladič ľavý KTM 4T EXC-F 250-530 2008-
Chladič motora ľavý s použitím pre KTM 4T EXC-F 250-530 od roku 2008- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
ZAP TechniX Chladič ľavý KTM SX 125/250 2007-, EXC 125-300 2008-
Chladič motora ľavý s použitím pre KTM SX 125/250 od roku 2007-, EXC 125-300 do roku 2008 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
ZAP Chladič ľavý Sherco 2T SE 250/300 2014-
Chladič motora ľavý s použitím pre Sherco 2T SE 250/300 do roku 2014- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné
ZAP Chladič ľavý Sherco 4T SEF 250/300 2013-
Chladič motora ľavý s použitím pre Sherco 4T SEF 250/300 od roku 2013- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné
ZAP Chladič pravý Honda CRF-X 450 2005-
Chladič motora pravý s použitím pre Honda CRF-X 450 od roku 2005- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Qtech/ZAP TechniX Chladič ľavý YAMAHA YZF
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
ZAP Chladič pravý KTM 4T EXC-F 250-530 2008-
Chladič motora pravý s použitím pre KTM 4T EXC-F 250-530 od roku 2008- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
Qtech/ZAP TechniX chladič pravý Yamaha YZF 2019-
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om. UPOZORNENIE! Pre motocykle WR 250F a WR 450F nie je predpríprava na namontovanie ventilátora.
ZAP TechniX Chladič pravý KTM SX 125/250 2007-, EXC 125-300 2008-
Chladič motora pravý s použitím pre KTM SX 125/250 od roku 2007-, EXC 125-300 od roku 2008 Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
ZAP Chladič pravý Sherco 2T SE 250/300 2014-
Chladič motora pravý s použitím pre Sherco 2T SE 250/300 od roku 2014- Vyrobené z pevného hlinníka, jadro chladiča je dvojvrstvé 40 mm hrubé pre zvýšenú chladivosť. Chladič nie je lepený, ale je zváraný vo vákuovej peci pre vyššiu odolnosť. Foto je ilustračné.
QTECH Chladič motora KTM SX 125 98-06, SX 250 98-07, EXC 125-300 98-07, EXC 250 RACING 4T 02-07 ľavý
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om
ZAP TechniX Chladič pravý Beta RR 350-480 4T 2020-
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40 mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
ZAP TechniX Chladič ľavý Beta RR 350-480 4T 2020-
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40 mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
ZAP TechniX Chladič pravý Beta RR 250/300 2T 2020-
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40 mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
ZAP TechniX Chladič Ľavý/Pravý Yamaha YZ 250F 2014-2018 , YZ 450F 2014-2017
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om.
QTECH Chladič ľavý Kawasaki KXF 250 2017-
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om
QTECH Chladič pravý Kawasaki KXF 250 2017-
Vyrobený z veľmi pevného hliníku. Hrúbka 40mm pre zvýšenie výkonu chladiaceho obehu. Všetky spoje zvárané TIG-om
predošlá strana | zobrazujem 121-144 / 9593 | nasledujúca strana |